Slovo k hodině - Církev v roce 2008. Napsal Václav Lamr
Církev v roce 2008.
1. Opět ta osmička...
Nemohu přestat přemýšlet před Bohem o roku 2008. Jednu úvahu o numerickém významu těchto čísel jsem vám již poslal. Ta osmička se nedá obejít. Řekli jsme si, že má duchovní význam nového počátku.
Osmého dne při obřízce dostal jeden Nazaretský chlapec jméno Ježíš a osmého dne vstal z mrtvých.Osmého dne počala církev o Letnicích. Osmička se dá dělit napůl do čísla jedna. Je totálně vyvážené:
V novém letopočtu dělí první číslo dvě čtvrté číslo osum na dvě čtverky.Ty se opět dělí na dvojky a dále na jedničky.Pro tuto rovnovážnou dělitelnost má číslo osum charakter soudu a spravedlnosti.Zde,v tom čísle je vše rozdělené na vyvážené poloviny a na elementy. Bůh, který nás složil a má spočteny naše vlasy i kosti, nás může rozložit jako konstruktér auta doslova na šroubek./
Ž 22,18/ 139.15-16 / Všechny naše slova, činy a myšlenky celého života vidí jako na dlani./Ž 132,2,23 /.
Osmička nám zvěstuje, že o všem Bůh ví a nic se nedá skrýt.
na kříži Ježíšově je řešení .Všimněte si, že kříž Kristův má čtyři strany a tedy osum ohraničení.Tak jako je osum směrů jeho činnosti a pohybů v časném životě.Počítejte se mnou:
1.Byl vtělený, a sestoupil z nebe/ Jan 1.14 /
2. Byl odmítnut a nepřijat / Jan 1.10,11 / .
3.Přesto šel do Jeruzaléma, ačkoliv věděl, že tam bude zabit./L.9,51 /
4.Byl odsouzen židovskou radou a zavržen, vyveden vně hradby jako kozel
5. Konečně šel na Golgotu a za nás zemřel./ J 19.18-30/
6.Byl pohřben a sestoupil do pekel./ J 19.38-42 /1 P 3,19 /
7. Vstal z mrtvých / Mt 24,5,6 /
8.a vystoupil do nebe./ L 24,50,51
/ Také my konáme v Kristu oněch osum pohybů a stanovišť. / Ef 2.1,
5,6,18 Kol2,12 Ř6,4 atd. / V Kristově kříži jsme zemřeli hříchu, jsme vzkříšeni a posazeni v nebi /
2. Cíl božích soudů je nový charakter
Učme se vykupovat čas a doplńujme prázdnou nádobu oleje.Jako ty chytré panny co vešly. Dnes se ještě dá kupovat olej Ducha svatého. Prorok Nahum říká: ..Navaž vody k obležení,, / Na 3,14 a / Voda je symbol Slova a Ducha.Obležení je doba soudu a útlaku, která je před námi a která začíná. Soud začíná od domu Božího.Tedy od církve.Nediv se, že procházíš krizí, někteří jsou na pokraji rozvodu, či rozdělení. Že se ti nic nevede duchovně, rodinně, finančně.Tlak okolností jsou stěny lisu jménem kázeń Ducha svatého.Ještě zdaleka nejsme plně závislí na Bohu a proto nemůžeme mít plné požehnání.Jsme připravováni o berle a dočasnosti.Kázeň Ducha jako průvodní či předcházející dimenze božího soudu má, jak jsme si řekli, charakter čísla osmi.Vše se láme na polovinu, aby nic neuniklo boží pozornosti.Nelze uniknout nikam./ Viz
nakladatelství / tě neučiní imunní.Mimochodem, jsou to popisy úkrytu před atomovým napadením,které prorocky viděl
Cílem této kázně božího Ducha je uvést nás do Ježíšova charakteru.Dary, úřady, divy máme nebo jsme je neobdrželi, protože o ně nestojíme či stojíme.Není podstané to co máme, ale čím jsme ve smyslu uvedení do Jeho podoby a charakteru.Kdekterý lupič má uniformu policie, tedy i duchovní autoritu.Vírou se můžeš prodrat i na nebeskou svatbu, ale tvůj plášť tě diskvalifikuje a demaskuje. Plášť toho, co děláš pro Pána nestačí. Musíš mít svatební roucho z toho co On udělal pro tebe./Mt # 22.11-13 / Mít moc Ducha a nemít Beránkův charakter se stane osidlem u brány do svatební síně./Mat 22.11-13 / Stejně bude pro mnohé osidlem skutečnost, že koulí jménem ,,laska,, sráží devět kuželek darů Ducha./ 1 K 12.7-11 /
Láska je buď realita, nebo náboženské heslo.Všimni si,že kdo miluje, moc o lásce nemluví.
Teologický manévr, jak se vyhnout nutnosti přijetí darů a moci, je učení o lásce.Tam se skryje strach z následků logické konfrontace.
Nadšení nás nezbavuje povinnosti k slabým a mezi dary Ducha nemá být popelkou dar či úřad konání milosrdenství /Ř.12,8 / ujímání se potřebných a snižování se k nízkým / Ř 12,16 / Také se dadatečně naučme pravidla slušného chování. Evropané a azylanti křičí po lásce a přátelství. Jedním z principů evropského probuzení bude tato nadpřirozená Kristova láska skrze nás.
3. EUkuména a skutečná jednota. / Tomu věnuji více prostoru /
Heslo: ,, Znovuzrození křesťané všech církví, v Kristu jste JIŽ sjednoceni,,.
Novodobá ,,ekumena,, nikoho nespasí, naopak, umožní ti mimo jiné, abys se podílel na cizím denominačním hříchu a na modloslužbě jménem Nová Babylonská věž. To je blud posledních dnů, který jsem ve výzvě některým vedoucím předvídal od letošního léta. Rozlišuj duchovní ekumenu a EUkuménu.V tom je jasný rozdíl a ukazuje to na jakési humanisticko- babylonsko.- světské zadání v Evropě. Je to perfektní past na protestanty kde se stávají tak rukojmím vlastní nemoudrosti, protože se srovnávají mezi sebou a ne s Písmem.Je to duchovní masochismus.Skutečná duchovní jednota se nemusí deklarovat navenek a nepotřebuje instituční demonstraci.Spojování institucí je fyzický jev spojitých nádob.Jed z jedné nádoby se vlévá do druhé.Je to strkání hlavy do chomoutu s petklíčem./ Petr-klíč / A pak zamknou tvou svobodu v Kristu. Chápeš? / Čti: Gal 2.4 / 5.1 / Dle zkušenosti z terénu v evangelizaci mi ,,řecko-římská,, ekumena nikdy nepomohla.Naopak, její obhajobou jsem ztratil kontakt s Písmem a s Duchem svatým při práci. Je to duchovní V
EUkumenu DOS
jsme DOST
snaží, ale ztrácejí prioritu: Evangelizaci národů.Skutečnou jednotu prožijeme v Evropě brzo a to skrze připravené mocné pomazání v práci na získávání lidí sekulárních a muslimů.Čechů, Turků,
/ Zj 11.1 - srovnej: Sk 2 ,44,46,47 Předpokladem a základem duchovní jednoty jsou ty dvě nuly v letopočtu roku 2008 uprostřed.Ta první je smrt Kristova a druhá je tvá smrt v Něm. / Ř.6.4 / Kol 2.12
Na kříži a ve tvém duševním zlomení končí jakékoliv ,,vibrace“ nejednoty.Mrtví nebojují o SVOU identitu na úkor jiných.Mrtví nejsou prestižní, ani nestaví svou církev nad jiné.Tentýž princip platí na rozdělenost politicku, ideovou, rasovou..Živíme-li vlastní prestižní odlišnost a nadřazenost, kopírují to lidé v parlamentu, v domě, v rodinách.Vlastně my to kopírujeme od nich. Kristus se nekopíruje duchovním xeroxem. Ježíš je náš život, nebo není.Je jedno
klíčové slovo o jednotě: ,,Pozdvihli své oči, neviděli žádného,než samého Ježíše,, / Mt 17.8 /
Je ještě jedno prostředí, kde křes´tané jednotu prožijí naplno: A to bude v pronásledování.
Doporučuji a používat pojem,,klerikalizace,,a promyslit pojem,, antichristianizace,, v Evropě.Nová doba potřebuje neotřelé pojmy.První pojem je jiným názvem pro žluto-bílou eukuménu.Jak se vyjádřil jeden ř. katolík:,, Ti protestanti nám zpomalují obnovu říše Římské....,,
4. Církev v Evropě přijme trojnásobné pomazání
Skutcích.To nedávno na evropské konferenci FGBMFI /+/ v Insbrucku potvrdil i Richard Shakarián, syn Démose, nynější světový president / FGBMFI / Podnikatelů plného evangelia./ Nic jiného nám totiž už nezbývá. Bývalý papež vyhlásil, že Evropu zachrání jen christianizace. Myslel tím ovšem pod vedením římskokatolické církve.
S tou první částí prohlášení souhlasíme.Všechny cesty sice vedou do Říma, ale jediná vede do nebe.Nový papež to již neskrývá, že jedinou pravou církví je římsko-katolická.
/ Ef 1.13 / Ko 1.5-6 / Je to úkol pro Tělo Kristovo, neinstituční církev složenou z údů všech možných denominací a nedenominací, jestliže postaví Boží slovo jako hlavní prioritu.Netřeba mrhat energii slepováním institucí. To je totiž Babylonský projekt,na který nemáme mandát, který použije lehce antikrist.Ježíš už odstranil hradby dělící na různo na kříži. / Ef. 2.13,14 /Evropská církev obstojí jen pod pomazáním Ducha svatého. Právo synů máme.To je exusia (řecky) Nalezneme to v Jan 1.12 /. Máme pravomoc k výkonu. Potřebujeme ale moc výkonnou, / dynamis / jak je u Sk 1.8 / Pomazání, tedy výkonná moc se projevuje vnějšími činy divů a zázraků.Osmička má také charakter pomazání, prorože Eliáš / čtu Kralickou / učinil osum zázraků.
nebyli na jejich úrovni zralejší.Musíme jim předat co se dá,a co jsou ochotni přijmout od nás. Máme jim pomoci, aby dokončili co jsme rozdělali a nedokončili.
Před lidstvem je ovšem poslední nejhlubší příkop sedmiletého období soužení. Naplní se vodami hříchu,vzpoury a antikristovské nezákonnosti. Pamatuj si, že ještě nejsme na druhém břehu. To se má naplnit dle Písma.Před námi je buď vytržení, evakuace vojska Božího, nebo nutnost podílet se na té hrůze.Pokud vás o tom učitelé neinformují, ponesou zodpovědnost.Dnes jsou proroci, co deklarují prosperitu a vítězství jako v době Jeremiáše, aniž by se zmínili o potřebě pokání a očištění a proroci,kteří kormoutí srdce horšími zprávami. Mluví o nutnosti zlomení, pokání,ale i o vítězství.Ti jsou blíže pravdy. Třetí skupina proroků jen děsí,zemdlívají a nenesou ani naději.Taky to je vedle. Boží zvěst je vždy vyvážená, i když přituhuje. Bůh vždy dává východisko a hlavně je tu Ježíš= Bůh, který je Pastýř i Dvéře.
5. Církev v Evropě se vrátí k originálu
Jestliže jsme duchovní Elizeus skrze kterého Bůh vykonal 16 zázraků, nyní pochopíme ty čtyři čtverky ve druhé kapitole Skutků. Ta slavná kapitola vylití Duch popisuje kázání Petra,kde kázal čtyři hlavní pravdy o Ježíši.Zjevil ho jako, Pána světa,skrze jehož jméno je dáno spasení, který byl ukřižován a vzkříšen / Sk 2,21,32,36/ Potom následují čtyři kroky víry, které učinili na jeho příkaz nově obrácení:
Jsou to také čtyři kováři ze začátku proroctví Zachariáše, kteří mají srazit kladivem Slova ty čtyři rohy, čtyři světové mocnosti stojící proti Izraeli a Ježíši Kristu. /Za 1.18-21 / Ti čtyři kováři, představující celosvětovou církev na zemi jednající v plné autoritě Pána Ježíše Krista / Mat 28.18 / Ef # 1,20-23 /
Příští rok bude Pán jednat s Palestinci. O tom příště.Znovu si přečti Mat 17.8 - to bude základ příští úvahy.
Václav Lamr
Náhledy fotografií ze složky Prezetace 6.1.2008 na celostátním shromáždění KS